Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

συνεντευξη απο την sweetykitty1999

lovekirikia:Πως σε λενε?
sweetykittty1999:μαργαριτα αλλα με φωναζουν daisy.
lovekirikia:Που μενεις?
sweetykitty1999:Αθινα και για την ακριβεια γλυφαδα.
lovekirikia:Ποσο καιρο παιζεις stardoll?
sweetykitty1999:Απο το 2006 αλλα ειμουν μικρη και δεν ηξερα πως να κανω λογαριασμο οποτε εχω λογαριασμο στο stardoll 2 χρονια (απο το 2009)
lovekirikia:Τι βραβεια εχεις παρει?
sweetykitty1999:3rd place στο catwalk,ncg και 4 φορες νικητρια παιχνιδιων
lovekirikia:Πιος ειναι ο αγαπμενος σου τομεας του stardoll?
sweetykitty1999:εχω βαρεθει το stardoll εδω και καιρο αρα το μονο που με κραταει εδω ειναι οι φιλεσ μου και οι καταπληκτικες πρωσοπικοτητες που γνωρισα εδω και μου εχουν αλλαξει τη ζωη μπρος το καλυτερο...
lovekirikia:Ποσα περιπου stardollars ξοδευεις καθε εβδομαδα?
sweetykitty1999:Περιπου 200
lovekirikia:Υπαρχει κατι που θες να κερδισεις αυτη τη στιγμη για να σε βοηθησω εγω και ολοι οσοι θα διαβασουν αυτο το αρθρο?
sweetykitty1999: Ναι,το catwalk.....
lovekirikia:Πια ειναι η γνωμη σου για το blog μου?
sweetykitty1999:Φενεται πολυ ενδιαφερον,σκευτομαι βνα το επισκευτομαι τακτικα απο εδω και στο εξης.
lovekirikia:ευχαριστω για τον χρονο σου!
sweetykitty1999:η ευχαριστηση ηταν ολη δικη μου!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου