Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

συνεντευξη απο τον diamondnikos

εγω.Ποσες φορες εχεις βγει cg???
diamondnikos.1 Παγκοσμιο και 1 εθνικο
εγω.Ποσες φορες μπροσπαθησες για το παγκοσμιο και ποσες για το εθνικο?
 diamondnikos.1 Φορα για το παγκοσμιο και μια για το εθνικο
εγω.Ποσων χρονων εισαι?
diamondnikos.15-16
εγω.Ποσο καιρο παιζεις  stardoll?
diamondnikos.Σταματησα  να παιζω για 3-4 μηνες αλλα τωρα παιζω εδω και 3 μηνες.
εγω.Ποτε εχεις γενεθλια?
diamondnikos.22 Νοεμβριου
εγω.Ποιος ειναι ο αγαπημενος σου τομεας του stardoll?
diamondnikos.parties
εγω.τι αλλα βραβεια εχεις παρει?
 diamondnikos.scenery,games και τωρα μπροσπαθω να παρω το αλμπουμ.
εγω.ποσα περιπου stardollars ξοδευεισ καθε εβδομαδα για διαφημισεις?
diamondnikos.Το λιγοτερο 600 αναλογα τη εβδομαδα και αν θελω να πατυχω κατι
εγω.ποσες ωρες παιζεισ την ημερα stardoll?
 diamondnikos.εμμμμμμμμμμ καθομαι στο stardoll περιπου 5 ωρεσ την ημερα
 εγω.σε ευχαριστω για το χρονο σου!
diamondnikos.τιποτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου