Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

hi! Ειμαι η νεα ιδιοκτήτρια!

Για σας φίλοι μου! είμαι η Blou!  Πλέον αυτο το blog το χειρίζομαι μαζί με την αγαπημένη μας LoveKirikia!  θα προσπαθήσω να κάνω ότι καλύτερο περνάει από το χέρι μου για αυτό το blog! 
H εμπειρια μου για αυτήν την δουλειά δεν είναι μεγάλη. Θυμάμαι πως γνώρισα αυτό το blog. Στην αρχή το είδα στις ανακινώσεις της LoveKirikia. Είπα να πάω να ρίξω μια μάτια και ξαφνικά άρχισε να με ενδιαφέρει τόσο πολύ που ήθελα να διαβάσω μέχρι και το τελευτεο γράμμα! Είδα ότι η LoveKirikia ήθελε άτομα για δουλιά και προσφέρθηκα. Έτσι έγινα μια ιδιοκτήτρια..! Aυτα για μένα! Θα με μάθετε περισσοτερο με τον καιρό μεσα από τα άρθρα μου! Για οποιαδήποτε απορία  μην διστάσετε! θα με βρείτε στο stardoll !  Με λένε Vaso96 θα τα πούμε και από κει! 

Φιλάκια!
Blou!

1 σχόλιο: